Friday 14 November 2014

VITAMIN E GPS SPERMA




Biasanya lelaki akan menyalahkan pasangannya, kononnya tidak memberikan mereka zuriat. Namun tahukah anda melalui kajian dan ujian kesuburan yang dibuat di antara pasangan suami isteri, didapati lelaki menjadi punca masalah. Pemeriksaan kesuburan antara kedua pasangan perlu dilakukan untuk mengenal pasti masalah sebenar. Suamiseharusnya tidak berasa takut kerana masalah kesuburan mereka boleh diatasi sekiranya diberikan rawatan sempurna.


      Produksi sperma dikendalikan dalam pundi-pundi seminiferus dan memerlukan keadaan yang optimum. Ketidaksuburan yang mengganggu jentera produksiberpunca dari suhu yang tinggi, nikotin dari rokok, alkohol dari minuman keras, dadah, ubat-ubatan, sinaran ungu dan tekanan emosi.

      Masalah ini boleh berubah jika faktor-faktor tersebut dapat dielakkan. Jauhi minuman keras, berhenti merokok dan mendapatkan nasihat doktor jika emosi tertekan adalah jalan terbaik untuk memperbaiki kesuburan anda. Lelaki jugadigalakkan mengamalkan gaya hidup sihat, selain pengambilan makanan sihat seperti sayur-sayuran dan buah-buahan.

Sistem pertahanan badan mengeluarkan antibodi untukmenghapuskan kuman atau virus yang terdapat dalam tubuh manusia. Sebilangan kecil lelaki yang pernah mengalamigangguan pada bahagian buah zakar atau menjalani pemandulan, akan mengalami masalah produksi antibodi pada sel sperma.




BAGAIMANA VITAMIN E SHAKLEE MEMBANTU


Kajian menunjukkan vitamin E dan Seleminium dapat meningkatkan motiliti/pergerakan sperma. Shaklee Vitamin E membekalkan vitamin E dan Seleminium semulajadi.



Kajian terhadap 690 orang lelaki yang tidak subur telah dijalankan menggunakan Vitamin E Shaklee. Hasil daripada  kajian tersebut menunjukkan :-
  • 39.9 % - no response
  • 10.8 % - spontaneous pregnancy
  • 49.3 % - improve sperm quality
Vitamin E dan Seleminum ini akan bertindak umpama GPS. Jadi, bila dikata menjadi GPS... mesti boleh faham maksudnya kan? Jadi, nampak sendiri bagaimana vitamin E shaklee ini membantu dalam meningkatkan kesuburan lelaki dan sekaligus membantu bagi pasangan yang merancang untuk menambah bilangan ahli keluarga.



Selain itu, vitamin E shaklee mengandungi anti-oksida yang kuat bagi :
  • Melindungi dari kerosakan antioksidatif sel dan kerosakan kelembapan kulit.
  • Melindungi kulit dari sinaran ultralembayung.

Shaklee vitamin E juga mempunyai kebaikan seperti :
  • memelihara sakur darah yang sihat.
  • memekihara fungsi organ pembiakan yang sihat


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


marlinda ngaliman
pengedar sah shaklee kawasan ampang
shaklee id 944003
sms/whatsapp/telegram +60107158797
email alin.shaklee@gmail.com



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...