Monday 20 October 2014

CAROTOMAX SHAKLEE : RAWATAN MASALAH MATA

Masalah rabun bukan masalah yang asing bagi setiap individu. Lin dan suami salah seorang yang menghadapi masalah rabun ni. hehe... power lin mmg sgt2 tinggi berbanding dengan suami lin...power spec xla tinggi mana tapi mengalami masalah silau yang tinggi...



Lin mula belikan CAROTOMAX shaklee ni dan hadiahkan pada suami lin.. memula mmg dia taknak... biasa la lelaki ni mana suka makan supplement sana sini...hehe... tapi akhirnya dia makan juga...apa yang bestnya bila dia makan setiap hari tanpa missed.... 

hurmm...belum sampai sebotol carotomax suami lin makan... dia sendiri perasaan ada perubahan pada tahap kerabunan dia.. biasanya kalau tengok tv mesti nak guna cermin mata.... tp dia mula perasan walaupun tanpa cermin mata ... dia mampu menonton tv dengan lebih jelas berbanding sebelum ni... haha... hebat bukan....so, sekarang suami lin masih lagi consume carotomax...mudah2an penglihatannya kembali normal.. hehe..pasti lin plak akan cuba... :)


apa sebenarnya kandungan carotomax ni kan???

Manfaat Utama Carotomax:
  • Lebih selamat daripada Vitamin A: Pengambilan berlebihan vitamin A akan menyebabkan toxicity. Walaubagaimana pun ahli saintis menemui beta karotena pada tahun 1932, satu prekusor vitamin A dan beta karotena didapati selamat untuk pengambilan. 
  • Mempertingkatkan penglihatan : Ia mempertingkatkan masalah penglihatan seperti nyctalopia (rabun malam), rabun dekat, astigmatism, xerophthalmia (mata kering), kelesuan mata, katarak, eye bags dan gegelung hitam dimata. 
  • Meredakan penyakit kulit : Pengambilan yang konsisten akan melegakan masalah kulit seperti psioriasis, senile plaque, kulit kering, jerawat dan akne. 
  • Melawan kanser dan oksidasi: Pengambilan  kerap beta karotena mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. ini akan mengurangkan risiko kanser terutama sekali kanser paru-paru dan payudara. Ia juga membantu mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati yang teroksida.
  • Menghalang Infeksi: melalui cara merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit berkait sistem respiratori
  • Menggalakkan perkembangan normal dan sihat




----------------------------------------------------------------------------------------

marlinda ngaliman
pengedar sah shaklee kawasan ampang
shaklee id 944003
sms/whatsapp/telegram +60107158797
email : alin.shaklee@gmail.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...