Monday 27 October 2014

PENGALAMAN PERTAMA BERSAMA SHAKLEE

saya mula mengenali shaklee seawal tahun 2013.. itu pun melalui kawan² dan juga media sosial... tapi saya masih lagi ragu-ragu untuk mencuba ...

kenapa saya ragu-ragu... sebenarnya masalah tu berpunca drp saya sendiri.. saya ni penakut makan ubat..dek kerana sikap susah makan ubat ni la  saya diuji koma selama tiga hari kerana masalah paru-paru..alhamdulillah..masih panjang usia saya..

di fikiran saya...kalau saya beli supplement ni semua saya akan makan ke? hehe..tapi akhirnya pada september 2013 saya pun mendaftar sebagai ahli shaklee melalui sahabat saya ida..


supplement shaklee pertama yang saya cuba ialah ESP..rasa-rasa kenapa ESP..?? sebabnya...Saya kan tak suka makan ubat...dan ESP berbentuk powder...jadi insyaallah saya bole makan..hehe
tapi..bila dah ambil ESP serius rasa sangat best... sebabnya yang utama...bila ambil ESP ni saya rasa kenyang.. jadi.. bila makan pun saya akan makan kurang daripada biasa...dua minggu pertama saya makan ESP.. (sy hindari minuman berkafein dan ais) alhamdulillah... ada yang menegur badan saya nampak kecil sedikit..suka! suka! suka!

mulai hari itu...saya terus suka untuk ambil ESP..saya minum sebelum pergi kerja... dan saya bancuh dengan sunquick... nyam² sedap tau......

ok...saya nak masuk kelas dulu.... nanti kita stori mori lagi k....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

marlinda ngaliman
pengedar shaklee kawasan ampang
shaklee id 944003
sms/telegram/whatsapp +60107158797
email : alin.shaklee@gmail.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...